Hi everyone!
My hunt for the perfect white goes on and this time I picked up a brand new release by Shaka, one of my favourite Italian brands. This white creme is Shaka Cherry Petals and though it’s not advertised as a perfumed nail polish I swear it smells like flowers. I even asked my mom to smell my nails and she agreed with me.
In the pics you can see two coats + top coat. It’s not the perfect white yet, but also not too bad. It is quite thick and I had some trouble wrapping my tips, but other than that I had no problems painting my nails with it.
Ciao a tutti!
La mia ricerca per la lacca bianca perfetta continua! Questa volta ho deciso di tentare la sorte con lo smalto bianco dell’ultima collezione Shaka. Quello che vi faccio vedere è Shaka Cherry Petals e, anche se non è pubblicizzato come tale, io vi assicuro che è uno smalto profumato! Ho anche chiesto a mia mamma di annusarmi le unghie e lo sentiva anche lei!
In foto vedete due passate con top coat. Non è il bianco perfetto, ma non è malaccio. E’ un po’ denso, e per questo motivo ho fatto fatica a sigillare la punta delle unghie, ma a parte quello stenderlo sul resto dell’unghia non è stato difficile.