Hi everyone!
Let's go on with this ABC ride. Today we have letter B and I have a new brand debuting on the blog! I've just got this beauty in my mail and I couldn't resist wearing it immediately. Meet Bow Winds of Change, a thermal nail polish that shifts from lilac to magenta to dark purple.
I painted two coats at first until the polish turned to its warm state (lilac) and I noticed some bald spots. At that point I added a third coat.
The colour change is gorgeous and very noticeable, although it's very cold here so I kinda had to force the warm state and it takes longer on some nails to complete the shift.
Bow Winds of Change dries matte so I added top coat for that holo sparkle to rock!
Ciao a tutti!
Oggi continuo a mostrarvi smalti seguendo l'alfabeto, e siamo alla B. Per questa occasione sfodero una nuova marca, uno smalto che ho appena ricevuto e subito messo. Vi presento Bow Winds of Change, uno smalto ad effetto termico che vira da lilla a fucsia a viola scuro.
Ho cominciato con due passate di smalto, salvo poi accorgermi nella fase calda (lilla) che c'erano dei buchi di colore. A quel punto ho aggiunto un terzo e ultimo strato.
Il cambio colore è bellissimo e molto accentuato, peccato che con questo freddo si debba un po' forzare e alcune unghie ci mettono di più a cambiare.
Bow Winds of Change asciuga matte quindi ho aggiunto un top coat per evidenziare le particelle olografiche.
Isn't it gorgeous? I am so happy with my first Bow nail polish, I will definitely grab more in the future!
Btw I purchased it from Hypnotic Polish if you are wondering.
That's it from me today, have a nice week-end and I hope to see you back on Monday for next letter!
Non è bellissimo? Sono proprio contenta della mia prima esperienza con questo brand e di sicuro ne acquisterò altri in futuro!
Per info: io l'ho comprato dal sito olandese Hypnotic Polish.
Per oggi è tutto, vi auguro un buon fine settimana e spero di trovarvi a passare da queste parti lunedì per la prossima lettera!